Jag har lagt min röst :p

Hello..
Idag är det söndag.. seeg söndag :D
Vakna typ halv ett i dag *sköönt* men la mej inte förens typ 04.30 i morses.
Va irriterad som fan på en viss människa. Så jävla otrevlig o dryg från INGENSTANNS. så ja jag blev arg.
så låg och tänkte på de, fattar egentligen inte varför jag bryr mej.

Idag har jag varit o rösta iallafall :P
Har ni det?
Så nu är äntligen detta ståhej ÖVER!!

Väntar på att mamma och pappa ska komma förbi en sväng <3
De har varit i rom i 5 dagar *saknat dem* så kommer förbi på kaffe och lite tjat hihi.

Som ni kanske läste i går så va min dag inte den bästa.
Men i morgon är det ny vecka och nya tag :D

Veckans schema som jag VET nu iallafall :P

Måndag:
Redovisning av projektarbetet *nervöööös*
Tisdag: Prov i bransch och produkt
Onsdag: Får vi säkert något som ska göras haha
Torsdag: Egentligen ledig men hela klassen ska på studiebesök på Lager 157! SKOJ!
Fredag: Ingen aning.

Japps så ser veckan ut.

Håller på och hämtar hem filmer.
Knight and day
whiteout
salt


Någon som har sett någon utav dem och kan säga va de tycker?

Ni skulle få en bild som vanligt på mej i dag ;) MEN de går inte att ladda upp.. Vet ej varför..
så får försöka senare

Nu kommer päronen :D pöss





Kommentarer
Postat av: Mia

Eller huuuur, det jag menar.

Fucking sjukt! Jävla svenska folket. Idioter! :/

2010-09-20 | 00:05:47
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Våra päron har nog haft det grymt skönt tror jag - och fint väder också! Jäkla avis jag är! ;)

Pöss

2010-09-20 | 13:16:56
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Linda Bladh

Salt: Skitbra

Knight and day: skitbra



Enjoy ;)



/L

2010-09-20 | 18:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: