Kalas firande ;)

hej igen :D

Nu har jag kommit hem från svägerskan!! Blev det ett ex antal timmar  *massa mys såklart*
Massa mat och massa onyttigheter!! denna helgen har varit föööör mycket av det goda kan jag tala om!!
Fast åt inte så mycket onyttigt i dag.

Så har ju spenderat hela dagen o kvällen där uppe.
Så har egentligen inte så mycket att uppdatera er om hihi..

Det kommer lite bilder här under som ni kan kika på ;)


Maria & Jag!

  


Svägerskan & jag <3  

                                                                               

Min prinsessa, Mitt gudbarn <3 faster ääälskar dig!!



Liten del av allt det goda ;)



 Denna söta klänning hade mamma köpt i gbg till mej :D Men som om "nitarna" ska va i fram el bak e den stora frågan, Man kan nog ha den som man vill ;) Tack söta mamma <3


Nej dax o ställa sig o laga lunch tills i morgon.. Blev vääldigt sent o göra de. men va fasen är man inte hemma innan så får man göra de nu :P

puss på er

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hon är otroligt söt lilla Emilia!!

Redig du è som gör matlådor!! Kram pårej

2010-09-06 | 16:01:38
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: