Lager 157

hejsvejs..
Kom hem för en stund sen.
Har varit på lager 157 i dag med klassen och haft studiebesök i 1.5 timme.. Resten av tiden fick vi till att shoppa :D
Fanns dock inte så mycket som ja gilla.
Men blev två vanliga bas tröjor typ :D

Dessa två




Nu är jag verkligen helt slut..
Men dagen har varit toppen och mycket skratt med underbara klasskompisar :D och det gillas hihi..

Nu ska jag bara slappa framför tv en stund sen försöka öppna boken o plugga. men helst av allt vill jag bara sova.
Men de ska jag absolut inte!!


Me today




puss

Kommentarer
Postat av: ♥ FOTO ♥ Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Längesen jag var på Lager157! Är det lika stort fortfarande?! =)

Pöss

2010-09-25 | 20:02:11
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: lina

de var ju dom jag köpte när jag var där me...=)

2010-09-28 | 23:14:53
URL: http://liniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: