Ledig

godmorgon..
För mej har de varit godmorgon sen kl 06.30..
Har varit inne i skolan o gjort prov kl 8. och va fasen va de för frågor el?
Jävla knepigt prov. Men de förvånade mej inte heller.. Inget av de som var viktigt kom ju.. Herregud!!
jaja vi får se hur de gick *suck*

Jag är ledig i dag och det e sååå skönt.. Komma i kapp med hemmet kanske.
som tyvärr blir rätt lidande när man har saker för sig hela tiden.
Så ska storstäda senare sen..
Just nu vill jag bara slappa och inte behöva tänka på NÅGOT!!

Borde kanske käka lite frukost oxå.. Men rätt tomt i kylen och jag orkar inte handla haha..

Ni måste bara se denna video *ignorera mej i slutet haha*
Men detta är ju ett bra tag sen typ 2 månader sen.
Men Emilias typ första steg.. Att man dööör.. GOA UNGE!!




Har egentligen inte så mycket att säga för jag e så trött och hungrig så.
Får äta lite knäckebröd och te.. För de har jag hemma haha :D

Men uppdaterar dagen senare sen

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Roligt att praktisera på babyproffsen. Då kanske vi ses. Händer ju rätt ofta att man slinker in där. Hur många veckor ska du vara där?

2010-09-30 | 20:45:42
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: