Letters to juliet :)

Japps har precis sett klart filmen Letter to juliet och vad tycker jag ?! :)

Filmen är absolut sevärd om man gillar romantiska, kärleks filmer. För detta är en riktig lovestory ;)
Jag tyckte den var bra, men hadfe förväntat mej och gråta mycket och jag blev väl lite tårögd någon gång i filmen.. Men absolut inte som ja brukar skriva att ja lipa som ett litet barn haha.. för de gjorde jag INTE :P

Här är trailern


vet att jag la upp den i går :P men finns dom som inte läser alla inlägg ja skriver så =) o det e ju fritt val o spela den haha :D

Denna lördagen har inte varit speciellt roande kan jag påstå.
Pluggat mest hela dagen o försök koppla av till filmen i kväll. Men knappt de har jag kunnat för skolan ligger i bakhuvudet iallafall.

Har iallafall gjort klart intervju frågorna nu och sammanfattat allt till en berättande form. Den ska jag skicka in i morgon, ska kolla igenom den en gång till o fin slipa den om de behövs.
sen läst första kapitlet i småföretagande. Men aså guud va svårt!! och så är det verkligen 5 kapitel oxå *lord*

innan jag somnar så¨ska jag börja läsa en bok oxå på 500 sidor som SKA / MÅSTE va klar tills på måndag.
herregud stressad till MAX.
Jag börjar bokstavligen lipa snart! Visst jag kunde prioriterat att börja läsa boken istället för kolla på film.
MEN man behöver en paus ibland med.

I dag har varit en riktig onyttig dag. Tur att de inte kommer allt för ofta.
pizza, chips och godis *hmmm*
Fast kan vara lite stolt, för jag har knappt rört chipsen o godiset.. Har liksom inte varit sugen.
Men pizzan är nästan upp äten :P har levt på den hela dagen haha.. *gött*
Jag är nämligen mer för onyttig mat än onyttigt godis :P

Ja nu blev de lite mycket tjat här kände jag.
så puss på er :D

Kommentarer
Postat av: Frida

tack så mycket, det samma! :)

2010-09-12 | 01:01:07
URL: http://fridafranzen.webblogg.se/
Postat av: Fanny

Phew förstår om du känner sig stressad.. Läsa böcker är ju såå himla tråkigt oxå!! =)



Hoppas du haft en bra helg trots allt pluggande

2010-09-12 | 12:37:09
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Får se den där filmen nån gång framöver då =)

Trevlig söndagkväll gumman!

Pöss

2010-09-12 | 19:05:06
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: