Lördag och det menas med....

att jag ska plugga :( skiit tråkigt MEN jag MÅSTE!

-Prov måndag ( engelska b, har en grej kvar o göra där innan kursen är klar)
- Inlämning av intervjufrågor på måndag
- Prov tisdag i småföretagande ( kanske onsdag om vi får flytta den)
-prov fredag (data)
.

aså det är mycket nu som ni mäker..
Jag har knappt tid med vänner och familj och det SUGER att inte kunna umgås med någon knappt.
Så jag hoppas ni förstår mej att jag e lite "försvunnen" Hoppas på att de blir bättre snart så man kan träffas.
Så förlåt mina kära vänner för att jag e dålig på och höra av mej och skicka mess.. FÖRLÅT!!
men hinner ju knappt gå på toa liksom haha ;)

Sovit länge i dag och det va riiiktigt skönt :D Man tar verkligen vara på helgen när den kommer :D

Snart kommer pappa hit med mat så jag får energi och kan plugga :D så snäll så <3
Blir pizza från brorsan såklart *gött*
ska sätta mej med intervjuen först och sammanställa den.. så den blir klar


Så ni ser ju vad jag har att göra hela dagen :/

I går ladda jag hem masssa filmer så senare i kväll när jag pluggat klart blir det film, godis och chips * me like*

En bra låt som e sååå skön är denna!!
Lyssna o njut hihi..




Som ni förstår orkar ja inte fixa iordning mej i dag så alltså inget dagens kort haha :D

Ni får nöja er med ett gammalt :P




Nä nu säger min mage maat maat :D så hoppas pappa kommer snart ;)

Uppdatering kommer under dagen / kvällen *hoppas ja hinner*

bye bye <3

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vi får ses över en kaffe bara gumman (eller saft i ditt fall då ler) och bara prata en timme? alla måste ha pauser!

Jag har praktik nästa 4 veckor, nästa vecka är jag på barnmottagningen 8-17 på KSS och sen Barnmedicin :)



Puss!!

2010-09-11 | 14:02:57
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Hannah

Du plutar så sött på alla dina bilder;)

2010-09-11 | 16:30:44
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Jennie

Lördag = GODIS =)=)=)

2010-09-11 | 19:19:40
URL: http://ridermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: