Lördag och godmorgon

Godmorgon på er..
Jag vakna faktiskt för en timme sen alltså kl 11.00 :D Tidigt för och vara mej haha,
Fast i går sov ja mycket..
Först somna jag på soffan 16.10 och vakna 18.30 haha :D gött..

Sen va de mys kväll som gällde och somna 01.30 o vakna 03.00 av att babe gick.. o somna om nästan direkt igen.
så jag har sovit mycket haha..

Idag är det lördag och VAD HÄNDER? jag vill helst INTE sitta inne hela kvällen.
så förslag?

Igår på sista lektionen hade en klasskamrat bakat kladdkaka och grädde *hur gulligt är inte de* så de satt fint i magen.
Så nu gäller de att varje fredag ska någon baka något :D haha

Ska strax äta lite frukost och bara slappa i soffan ett tag.

så skriver ja KANSKE mer sen..

bjuder på denna låten :D

Usher Feat pitbull



Satt o lekte i går och detta kortet på mej fick jag till på en sida hahaha.. Har ju tänkt o ljusa ner håret igen, men NÄR det blir återstår och se.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: