Natt inlägg

japps jag ska uppdatera innan ja kryper ner i min stoora, mjuka och varma säng.
dock själv.. De gillar ja inte!!
saknar babe..

Har precis kollat på film
shutter island..
Har faktiskt inte kollat på den innan FÖR ATT många har sagt så olika om den.. så har liksom inte velat kolla på den.. Men nu har jag äntligen gjort de och VAD TYCKER JAG!!
ja det e en bra fråga!!

Varken jättebra el jättedålig..
fatta ju själva filmen ( som många inte gjorde ) men jag va fortfarande väldigt oklar på slutet..
ska inte skriva för mycket för er som inte sett den..

Har ni sett den? och vad tyckte ni??

Trailer



I morgon är jag ledig och då ska jag va inne heeela dagen o plugga plugga!!
känns fortfarande som detta kommer gå skit.. Men efter detta provet e gjort, så vet man på ett ungefär hur han kommer lägga upp proven och då kanske de blir lättare..

Som jag skrev i går ( fast va nog på face ) att det e så mycket som snurrar i min hjärna nu med ALLT så jag tror inte riktigt att jag kan koppla bort allt när jag pluggar.
Men försöker..


Idag vet ni att jag va hemma från skolan pga migrän...
sen senare på dagen tog jag bussen till päronen och mamma hade gjort mat tills jag kom
MIN ÄLSKADE MAMMA <3

satt o prata om ALLT.. skolan för de mesta faktiskt.

Sen gjorde jag intervjun med pappa som jag skulle göra.

Efter de åkte vi till mina syskon barns dagis för de hade sådan där typ föräldrar dag där =)
grilla korv, vinna på lotter och massa skoj.
Va där i ca 1 timme.

sen åkte vi med hem till dom o käka kvällsmat och hade en skön familjestund.

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA FAMILJ!! <3

Nej nu ska jag föna håret och sen försöka nanna kudden..



Jag i dag!! Vädligt trött o hängig efter den jobbiga migrän natten.

Hoppas ni alla mår bra och haft en bra dag.

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Underbart med en bra familj. Det har jag mè!!! =)



Massa kramar!!!!



Och du... vi är lite nyfikna på vem "babe" är..

;)

2010-09-09 | 07:43:45
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja, men det är klurigt det där!

Du är också fin idag ! :) kram

2010-09-09 | 13:14:42
URL: http://fridafranzen.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Familjemys är alltid trevligt!!:)

Jag skrattar varje gång jag läser "babe" haha sötoo...Ses imorrn gummsi! Kram Kram

2010-09-09 | 13:38:29
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Man förstår filmen mer om man läser boken först ;) Jag tycker den är helt ok, precis som boken :)

Pöss!

2010-09-11 | 23:46:38
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: