Nervös

Sitter just nu och väntar på att idol ska börja :D
Jag hejjar helt klart på olle och snygga polisen - Just för att de e GRYMT heta- hihi
vilka ska sjunga i dag??

gjorde mat förut och de smaka inte ALLS :( ville bara spotta ut de när ja tog första tuggan.
Inte att maten e äcklig, men tror inte ja skulle haft brunsås på hahaha...
så i morgon när ja tar med resten till skolan ska jag inte ha någon sådan sås på iallafall hahaha..

fick energi förut o ta hand om disken som stått hela dagen och ropat HOHO BELLA DISKA MEJ!!

Lite smått nervös inför morgon dagen..
ska till babyproffsen och prata med chefen ang min praktik som jag ska ha om 2 veckor!!
Tiden går sååå sjukt fort!!

Sjukt kallt e det, när jag sitter på balkongen o röker så ser jag löven falla mer och mer för varje dag.. DET ÄR HÖST!!
JAG 'är INTE någon höst och vintermänniska..
JAG ÄLSKAR våren och sommaren.

Ända som är mysigt är att man kan tända massa massa ljus och bara varma halsdukar.. MEN THAT´S IT.

Vilken årstid är ni?





Nu ska jag ta fram choklad till idol hihi.. tända lite ljus;)


Missa inte inlägget under där ja hade en diskussion.. :D

puss


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag är SOMMAR!! :D

2010-10-10 | 16:29:19
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: