never again..

asså denna dagen kunde fan ha kvittat..
vet i faan när jag hade såhär tråkigt sist..

Vakna "tidigt" så känns som dagen har varit sååå lång:/
Inget på tv och inga roliga filmer på datorn el nya för jag har sett alla *suck*
kolla på dansfeber nyss och de va höjdpunkten i kväll eller nej nu ljög jag.. jag kolla på bert förut och DET va höjdpunkten för kvällen hahaha...

Har ätit tacos och de va oki.. Trodde de skulle va godare.. eftersom jag inte ätit de på ett tag. Men nja de va som sagt okey :D

Nu har jag tagit fram detta



popcorn och cola *mums*

Näe jag ska rota i datorn bland mina 200 filmer och hitta en bra film som jag redan sett och som man kan se igen hihi..

puss o kram


hej igen..
Har precis kollat på en film som nästan var 2 timmar och 40 min.. LIITE segt haha!! Och den va sådär.. aså ingen film för mej egentligen men de va den ända jag hade på datorn som jag INTE hade sett

Inglorious Bastards
Brad pitt e ju med och det e ju ett plus MEN man får typ knappt se honom :(

Trailer


I morgon är det dax och rösta.. vet ni vad ni ska rösta på?
det vet nog jag :D

Jag borde sova snart oxå för jag ska plugga i morgon. har ju prov på tisdag ( ovanligt va) 1-2 prov i veckan än så länge.. gahhh! Men jag biter ihop.

Denna låten med christina aguilera e faktiskt rätt skön :D
OM man gillar sig själv haha




sov gott sötisar <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det lät ju inte roligt gumman. Fast ibland måste man ha lite tråkigt så man kan uppskatta det mer när man har roligt!



KRAM

2010-09-18 | 22:42:38
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

IB är ju en SKITBRA film!! :D

Pöss

2010-09-21 | 21:27:40
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: