Nu är det gjort!!

Hallojsan..

Nu är jag hemma från skolan och det är FREEEDAG!!
gjorde provet i dag i bransch och produktkunskap och det känns faktiskt ganska bra =)
svara på alla utom 1 tror jag.
Men jag tror ju iallafall att jag får Godkänt haha..
Skönt att det är över nu. Men på tisdag ( kanske onsdag) har vi ett annat prov som jag e tusen grr mer nervös över!!
så helgen blir till allt plugga *suck*
men i dag ska jag inte ens titta på en skolbok.


Så vad ska man göra ikväll.. Jo ska kolla på film, äta onyttigt och bara mysa *love it*
Men tanka hem filmer på dagen går sjuukt segt. Så lär ju får kolla på en film vid 02 inatt haha..

Laddar just nu hem
- We own the night ( en film från 2007) som jag TROR att jag inte sett.. kolla trailern o kände inte igen den.
-Letters to juliet( en film från 2010) alla säger den är så bra så kommer uppdatera sen när ja sett dessa filmer.


En riktig love story haha



Har inga bilder på mej själv i dag.. Har inte hunnit ta några!!
så ni får ett kort på mitt vardagsrumsfönster hahaha...



Uppdaterar mer i kväll..

puss

Kommentarer
Postat av: Sandra´

Fint:) sådana lyktor som du har i fönstret har jag med i mitt vardagsrumsfönster;) KramKram

2010-09-10 | 16:50:50
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: