saturday

hej babes ;)

Lördag i dag och jag har soovit ut :D
Skulle lägga mej tidigt i går eftersom jag hade varit vaken tidigt. Men fastna framför paradise hotel som vanligt P
Så va nog inte i säng förens halv 4 haha..

Men snart har jag sett alla avsnitt :P


igår hade jag e mysig hemma kväll och en flöt kväll :D en dag i veckan ska man kunna/behöva unna sig det.. men märks att jag inte unnar mej skräp mat och godis o sånt, så ofta länge.. FÖR hej och hå vad dålig i magen jag va i går kväll.. LORD!
fast åt ju inte mycket, öppna chips påsen o åt typ 20 st.. sen räckte de =)

I dag är det lördag och jag tror jag kommer va hemma och ta det lugnt även ikväll.. Finns inte så mycket att göra och sen skriker de i plånboken..


Ska iallafall ta tag i städningen snart!!



Sen behöver jag plugga.. ska söka faka om en grej. Men frågan e om jag ska spara de tills i morgon.
Är bara så att vi ska fira svägerskan i morgon. så kommer va borta hela kvällen :D
så frågan e då om ja kommer sitta med det på dagen??!! Hahaha

Ja det löser sig alltid ;)

Hitta en video med basshunter ( lame i know ) haha
Men passa in nu när det är lördag..
O sen är den rätt skön o lyssna på faktiskt ;)






Hörs säkert senare godingar. Kommer säkert uppdatera hur kvällen kommer se ut :P


Just nu kommer inget kort på mej, har inte gjort mej iordning så finns inget att fota hihi..
don´t be sad hahaha..

pöss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Have a nice day then sweetie ;)

2010-09-04 | 17:08:09
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: