sex is on fire!!

Godkväll :P
Haha lät lite som de säger på nyheterna.. Godkväll och välkommen till rapport hahaha!!

Har kolla på idol..Så ska väl hoppa in i duschen nu och plocka ordning på mina kläder som ligger i soffan ;)

Somna på soffan förut runt 13 tiden och vakna typ 16 hahaha..
yes jag va trött och det va sååå skönt. Passa på när man är ledig liksom hihi ;)

Gillar ni och sova på dagen?

Olle i Idol är ju gryyymt HET och sjunger jättebra!! ( kanske inte den bästa men grym är han )

Vad tycker ni? och vem tycker ni är bäst?


denna inlägget skrev jag vid 21 så en aning försenat. men har äntat på att min video ska laddas upp. Men den tycks inte göra de. De måste godkänna den först så lägger kanske in den i morgon el nått..

NU har jag duschat vilket jag skrev förut att jag skulle..
o väntar på att idol ska börja igen så man får reda på vilka som går vidare hihi..

I morgon är det after work med klassen som gäller.
Jag hade inte tänk och gå för att min ekonomi inte alls tillåter de..

Men mamma sa att ja kunde få pengar om jag vill, hon tyckte att jag inte gör så mycket längre och hon tycker att jag ska unna mej detta..
så visst hade det varit skiiit kul.. MEN mina räkingar e SKY höga denna månaden mot va de brukar och eftersom ja inte betalar dom själv så känns de så fel och ta yttligare pengar av mamma för att gå ut o roa mej.
Visst nu sa ju hon att de va oki.. Men ändå.. Det känns inte rätt!!

Jag får fundera på detta tills i morgon och se vad jag gör.
Om jag inte går ut med klassen så blir de fredags mys hemma hos föräldrarna iallafall :D <3
DOM ÄR DOM BÄÄÄSTA SOM FINNS!!

tänker lite extra på min svägerska nu som inte alls har de lätt el mår bra :(
Tänker på dig gumman <3

Sen har lilla emilia råkad ut för lite olyckor stackarn :( min lilla prinsessa.

Om aj inte går ut i morgon så ska jag allt pussa massa på henne iallafall =)


ha en bra kväll <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: