sliver

Hello!!!
Idag mår jag veeerkligen som jag förtjänar haha!!
Så bakis och huvudet dunkar och kroppen helt mör hahaha.. Blev alltså för mycket av det goda i går *skratt*

Kvällen börja hemma hos mej. Jag, sandra och lina <3 emelie kunde inte komma =( JÄTTEtråkigt.. Men de kommer fler ggr ;)
Vi satt o tjöta och drack, spela kort, spela sanning o konka och hade rikitigt skoj.

Åkte ner till stan tidigt för att de va premiär för gamla/ nya depå som nu mera heter sliver =)
Riktigt snyggt o fräsht där inne måste jag säga *gilla*
Dock va vi mest på taket och bogrens hahaha :D
Men i slutet va vi en stund inne på sliver och dansa loss:)

Gillade inte ljuset på toan ( blått jävla ljus där man inte ser hur man såg ut ) men jag överlever haha!!

Nej kvällen va riiiktigt lyckad :) så tack girls för ni gjorde den toppen hihi..

Vi filma lite i går som jag hade tänkt o lägga upp här i bloggen MEN dom måste godkänna mej på sidan där jag ska lägga upp videon så de kan ta allt från 1 dag till 1 vecka.
Så dom får komma in i efterhand ;)

Men kort ska jag allt bjuda på =)


 Sandra & jag

 Jag & Lina

 För mycket utav de goda var de ja;)

 Älskar er <3

 mums hihi

Mer bilder ligger på bdb =)

puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ser ut som en lyckad kväll =))

2010-09-26 | 17:26:31
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: ♥ FOTO ♥ Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ehhh... Sliver? Vilket löjligt namn - Bogrens sjunker mer och mer =(

Puss

2010-09-26 | 21:09:35
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Sandris

Tack för en toppenkväll båda två ;) Hade skitkul verkligen. Mindre kul idag-HAHA! PUSS HJÄRTAT<3

2010-09-26 | 23:22:39
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: