sol vs regn

hejsvejs..

Har typ precis kommit hem från skolan. Sluta egentligen kl 10 i morses men jag o sandra passa på o stanna kvar i skolan för o få lite gjort..
Men den uppgiften som ska va inne på fredag.. FATTAR NADA!! seriöst el!
Är ju ledig i morgon så får passa på o sitta med den då och försöka förstå haha..

Idag har de varit riktigt varmt o skönt.. Men de va ju för bra för vara sant, för sen börja det ös regna!! Så typiskt.

Nu är jag jätte trött och helt slut i huvudet. så ska bara ta det lugnt nu.
Prata med liniz i går om att vi skulle ta en fika, men får se hur de blir. Just nu orkar jag knappt röra på mej haha..

Praktiken då.. allt e bara upp o ner med alla praktik platser jag valt
vi är två som valt åhlens först.. och dom har redan en från v-höjd där så vet inte om de kommer ta in någon mer.. och OM de gör det, så får jag o sofia i klassen lotta.
nr två har jag babyproffsen och där är vi oxå två som får lotta...
o nr tre va ju ett val jag bara tog o det va kapphal.. och nja..
så får nog sätta mej när o kolla igenom listan IGEN!!

Ikväll ska jag bara ta de lugnt.. se sista avsnittet av fångrarna på fortet.. Aså e det någon som fattar om de kommer tillbaka senare i höst el vad?
massor som ska va med som inte varit de än, så fattar liksom inte??

sen ska jag kolla på¨en film ja tog hem häromdagn.
allstå en riktig mys kväll..

Vill träffa babe oxå  *skratta inte nu sandra* ja o mitt babe.. du o fredrik bara retas haha.. skoja ;)

Näe det va väl allt för stunden..

 Me today, en trött bella kl 07.00 på morgonen haha :D

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja detta tråkiga regn :-/ kunde väl fått vara soligt iaf en dag men icke då.. Hoppas att huvudvärken släpper.. Kram

2010-09-01 | 18:14:50
Postat av: madde

ja tycker du ä som finast när du har bara liite smink på dig! :-D

2010-09-01 | 20:07:33
Postat av: madde

ja tycker du ä som finast när du har bara liite smink på dig! :-D

2010-09-01 | 20:07:48
Postat av: lina

jo fångarna kommer tillbaka gumms=)

Hoppas att det löser sig med skolgrejen.

2010-09-02 | 18:45:40
URL: http://liniiz.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: