Sov morgon??

Godmiddag :D
Men för mig är det godmorgon. Vakna för 20 min sen.. alltså 13.30 :P

Ska vakna till lite o sen ska jag duscha o göra mej iordning.
Ska iväg sen o fira svägerskan <3 Hon fyllde år för ett tag sen så i dag blir de att va där några timmar!
Hoppas det blir god mat, jag e vråål hungrig haha =)

Vad ska ni hitta på denna söndag?

Igår va den tråkigaste kvällen på länge, aså fanns inget på tv och ingen bra film på datorn! Så satt o prata med lina i telefon i typ 2 timmar ;) haha..

sen satt jag o spela spel på datorn medans jag vänta på babe.. och han va inte här förens typ halv 5 i morses och somna gjorde man 06.30 i morses.. så inte så konstigt att jag sov så länge i dag haha ;)


MEN har varit vaken många ggr under morgonen..
aså jag vet i fan vad min granne (någon i huset ) håller på med.. Personen har borrat i 2 VECKOR!!NU!! börjar bli rätt jobbigt o lyssna på kan jag tala om! Visst ska man självklart få borra.. Men jag undrar mest va fasen dom gör.. Hur mycket kan man sätta upp i en längeten om de krävs att borra VARJE dag.

Nu är dom igång o borrar igen och jag funderar starkt på o sätt upp en lapp där nere o fråga om de river lägenheten.. hahaha!!
Nej rätt störande faktiskt.. man vaknar av det och sen så står dom kl 22 på kvällen o borrar oxå!!! HALLÅ EL!!

jaja nog om det :P

Nej kanske ska sätta lite fart... Ja tror vi skulle va hos svägerskan vid 16.00?? Mitt minne sviker mej redan vid 26 års ålder haha..

Uppdaterar mej under kvällen hur dagen har varit, ska försöka ta lite kort oxå ;)

puss


Jag vet inte om ni följer storbloggarna? Men har är ett gäng som gör det så jävla bra. alltså immiterar dom.
Kissie,Paow, dessi, amir.... mm :D
Man kan ju inget annat än o skratta lite för de e sååå likt hihi..
kolla på den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: