Ta mej om du kan :P

Hejsvejs...
Kom precis hem från mamma och pappa.
Hela familjen har vrit där o firat pappa som fyllde år häromdagen. :)
Blev smörgåstårta och efterrätt *mums* Riktigt gottit hihi..

Va skönt o komma ut dit ett tag.. Det är lite väl mycket just nu och jag vet varken ut el in med NÅGOT.
Men jag hoppas de ändras snart.. MYCKET SNART!!

Jag och mitt hjärta
 

Älskar henne så jag spricker <3 Pojkarna vill aldrig vara med på kort men älskar dom preciiis lika mycket <3


Me today!!

 


Nej nu måste ja sätta mej o plugga en timma iallafall, sen ska jag självklart se idol och sedan är de bara att fortsätta och plugga resten av kvällen:/

Såhär kul!!




puss på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fina bilder :) helt underbara ju! Lycka till med pluggandet...finns om det är nått du vill snacka om!<3 Puss & Kram

2010-09-21 | 19:49:09
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Helen

Kämpa på vännen <3

2010-09-21 | 20:37:08
Postat av: Linda Bladh

Å smörgåstårta!! det är SÅ gott.. oj vad sugen jag blev på det nu då ;)

2010-09-22 | 10:43:30
Postat av: Jennie

Lycka till med plugget, du är duktig =) Kramis

2010-09-22 | 16:49:38
URL: http://ridermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: