We Own The Night

GRATTIIIIS PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN<3
pinsamt att jag faktiskt hade glömt av det =( pappa ringde från rom nu och han undra varför ja inte hade ringt och DÅ koppla det. Förlåt papsen :/ hihi..

Hejsvejs..
Har precis fått i mej lite lunch och de blev lasange *mums* Men åt inte så mycket för apptiten är inte på topp än.

Va utanför dörren för första ggn sen i tisdag och de va skönt med LUFT!! Men fy fan va jobbigt de va och gå till o från affären haha, ja de e kroppen som inte är helt hundra.
Men feberfi i dag ( wihoo) fast ska inte hoppa allt för högt än, för de kan ändras fort.

Idag består dagen av att göra klart de sista i projektarbetet.. allstå skriva min del och det e sjukt svårt för vet liksom inte hur jag ska få fram de, så jag gör på mitt sätt nu och så får se BARA BLI BRA!
Finns inte infon om de jag ska skriva om, så får man hitta på något annat som nästan e lika :D De kommer bli bra detta haha..
Sen ska ja kolla igenom data papprerna för vi har prov i morgon.


Fortfarande inte fått svar från provet i bransch o produkt.. Men senast i morgon sa min lärare så håller alla tummar nu att jag får godkänt. De kändes bra, men sen när man kollar allt i efterhand så¨känns de inte så bra haha.. jaja de visar sig i morgon ;)


Igår kolla jag på en film som ja missat ( den är från 2007 ) We own the night och den va faktiskt riktigt bra =) absolut en sevärd film tycker jag

Trailer




Nä har inte tid o skriva mer för jag måste göra klart mitt arbete.

puss på er.

by the way.. I miss you sooo fucking much :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: