Born this way

hejsvejs på er.

Har precis ätit lite middag och gjort mat tills i morgon.
redan fredag i morgon, sjukt va veckorna går fooort.

dagen har gått fort och haft massor att göra, och än är det inte färdigt, lagret ser ut som hej kom o hjälp med med varor och hur fan hinner man haha..
jaja får hoppas att vi får upp allt i morgon :P

I dag har ja kollat sommarjobb på åhléns oxå och får veta de lite längre fram.
men om de inte blev något vik så fick ja bli inringd iallafall.
men känns skönt ändå¨=)
vi vikarier går ju före de andra som söker pga av att vi kan och sen självklart att man har utbildningen.
men känns skönt :)

så håll tummarna för mej nu ;)
jag sa att ja ville jobba heeela sommaren, då kan man ju inte tacka nej till mej haha,,
fast vi har redan 2 praktikanter som fått vik redan, så vi får se som sagt
men vorde otroligt kul och SKÖNT.

Nu när maten har smält ska ja ställa mej o städa och diska osv så man kan slappa i soffan resten av kvällen.
Finns ju inget skoj på tv innan BB börjar iallafall :D

fy fan vad jag skratta åt gurkan i går
"Kebab är kärlek"
hahaha, trodde inte man kunde bli sååå arg pga att man inte får kebab *jösses* ja du e min idol gurkan :P

Me today

 

hur har eran dag varit? Bra hoppas jag!!

Nä dax o sätta fart här för kl tickar fort nu haha..

puss fina ni <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

hehe.. Nej, det kunde man verkligen aldrig tro om mig för några år sedan. Håller tummarna för jobb på Åhlens då!

KRAM

2011-04-07 | 21:42:42
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag håller tummen hårt så klart! :) Vad roligt för dig om det blir så! Ska vi fika någon eftermiddag efter praktiken kanske? Vill!

Pöss

2011-04-08 | 13:56:59
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: