det e bara så

hej hej
eller godkväll.. :)

Kl är strax 12 och jag ska strax föna håret o göra mej iordning för sängen.
 Dagen har gått sjukt långsamt, som ni läste innan va ja hemma i dag pga av migrän.
Svar till fanny: Jo de finns migräntabletter att ta, men känner att det e inget jag vill börja äta.
Känner att de inte är värt att äta massa onödiga tabletter, jag äter knappt tabletter när jag har huvudvärk, utan tar en treo OM den verkligen inte släpper..
Har nämligen varit beroende av värktabletter för några år sen och vill inte hamna där igen.

Ja tar en treo när ja får migrän o de brukar hjälpa efter några timmar.

Va iväg hos lina en sväng i kväll ( såå kul o se min gumma, har inte setts på¨huuur länge som helst )
låna hennes dator, för va tvungen att göra en skolgrej o min dator e ju fucked som ni vet ;)

Har ni funderat över valborg?

Jag träffa lisa och erika förra veckan eller när de var, o vi prata om att dricka o grilla o så =) MYS!
Men nu såg jag att bogrens va öppet ( hahaha ja jag vet ) men jag har inte varit ute på vet inte huuur länge.
så man kanske kan grilla o dricka o sen gå ut ;)

ja men vi får se vad som händer :D

Nu ska ja göra de som ska göras innan ja sover

puss


Kommentarer
Postat av: Fanny

vad mysigt! Vi ska oxå grilla på Valborg, det är ju ett måste. Och sen vandra ner till sjön och titta på elden.. =))

2011-04-27 | 09:45:05
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: