fan

hej hej

Kom hem för en stund sen och dagen har gått fort.
Jag & johanna har varit övertrötta båda två tror ja för skrattat åt typ ALLT.
OMG!!
Ja men så kan de gå haha..

Som ni kanske läste i går så hade ja mailat nelly.com ang mina skor.
hade fått svar nu när ja kom hem och nu finns ett annat problem.. suck!!
Skorna ska skickas nu i april så de känns skönt.
MEN...
hon som svara på mailet bad mej välja färg på mina skor ja hade valt för jag hade inte fyllt i det, så hon hade skickat med en länk i mailet.
När ja öppnar länken så är de ABSOLUT INTE.. de skorna JAG har valt.
det e liksom vanliga pums.
och nej dom valde ja inte.
av typ flera 100 par skor, varför skulle ja välja vanliga pums liksom??
så maila tillbaka o skrev att de måste blivit något fel.
så får se vad jag får för svar.
för då kan skorna lika gärna kvitta liksom..
:( Fan..

Sen undrar ja varför ja INTE fått min deklarition.. eller hur fan de stavas.. KOnstigt
+ att jag ska få lite lön i morgon för att ja jobba 3 timmar ( visst inte mycket jag vet ) men hade inte fått någon lönespec i dag på posten o lönen kommer ju i morgon ( åhléns har 15:e )'
ja de verkar som ingen är som de ska :(

Me today





Målade naglarna på lunchen haha..
Vi har ett bord inne i lunchrummet fyllt med naglack så bara välja och vraka.

syns dåligt, men detta blev det haha



ett rosa från Dior :)

Nä nu har ja lite o pyssla med här hemma och lika bra o göra de innan man blir allt för trött

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Var det denna månad du jobbade dina 3timmar på Åhlens? För vanligtvis så får man lönen månaden efter.. kanske därför? tråkigt med skorna!

KRAM

2011-04-14 | 21:50:50
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: