Fredays mys

hej på er.

kom hem för en stund sen och jag e heeelt slut.
märks att det är fredag :)

Dagen har gått jätte fort och massor att göra.
Så nu förtjänar ja en ledig helg med massa slapp i kväll.

Lina fråga om ja ville komma bort o mysa med henne och malin, men lutar nog att jag e hemma.
är såå trött o vill bara ligga i soffan och bara va.

Men ska kila till affären och handla lite mat för nu är jag hungrig.
sen gå förbi lina iallafall o hämta min sprit, för man vet ju aldrig vad som händer i morgon haha.

såååå härligt att solen ligger på i vardagsrummet när man kommer hem.
Varmt o skönt =)



Nä kanske ska kila nu innan man blir allt för bekväm i soffan o inte orkar röra på sig sen haha

blev ingen Me today för jag hann inte i morses så ni får en "gammal" bild




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: