himlen är...

Hahaha ja de blev en till film ;)

Himlen är oskyldigt blå
Det är sommar och året är 1975. Martin har tagit studenten och lämnar betongen i stan för ett sommarjobb på Sandhamns exklusiva seglarrestaurang i skärgården. En helt ny värld öppnar sig för Martin. Han möter den stora kärleken och blir samtidigt omhändertagen av seglarrestaurangens chef Gösta, en playboy i centrum av den svenska societeten. Men bakom den glamorösa fasaden i skärgårdsidyllen döljer sig en helt annan verklighet. Innan Martin riktigt förstår vad som hänt befinner han sig mitt i en av de största skandalerna i svensk kriminalhistoria. Himlen är oskyldigt blå är baserad på den sanna berättelsen om det största narkotikatillslaget i svensk kriminalhistoria när den så kallade Sandhamnsligan sprängdes 1975

Jag blev positivt överraskad, den va ju bra =)
Har inte velat se den för jag har tyckt att den verka tråkig. Men nej de va den inte =)
asbolut sevärd =)
Kanske liiiite små barnslig vissa ställen i filmen, men de gjorde inget ;)

Trailer


nej nu ska denna tösen gå och lägga sej. =)

btw, någon mer än jag som har blogg.se som inte ser hur många som kollat bloggen?
aså den har inte visat på 3 dagar nu..
tänkte om de va min de va fel på eller allas?

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: