Lördag

hej på er..

Fan vad jag e lite irriterad haha..
När man ÄNTLIGEN får sovmorgon och inte behöva vakna till att kl ringer så blir man istället väckt kl 09 för att de håller på utanför.
Sov ju hemma hos mamma o pappa
och de har tagit bort lekplatsen precis utanför och ska bara bli en stor gräsplätt, så de har hållt på o kört jord med traktor o grävt osv hela morgonen.

så jag e lite smått irritera nu att ja inte fick sova ut.
Men men bara gilla läget eller vad säger ni ;)

I dag är det lördag och jag har inga planer alls. Blir nog bara att va här hemma o slappa och ta de lugnt.
Ville åkt in till stan o kikat lite, men nä kanske i morgon istället.
Måste ju ändå till apoteket för ja fick utskrivet akut p-piller i går för jag kom på att ja hade 2 piller kvar.
haha smaaart.
så måste hämta ut de.
Men får väl ta de i morgon då.

Vad ska ni göra denna lördagen?

hoppas på att vädret kanske blir lite finare under dagen, eller de e ju inte jättedåligt väder, men absolut inte så fint som ja vill att de ska va när man e ledig *tss*

annars då? hur är det med mig?

Jo det knallar och går, dagarna springer förbi och veckorna likaså.
Har bara 2 veckor kvar på åhléns och de känns trist som faan.
Men håller ju fortfarande tummarna för sommarjobb.

När ja kommer tillbaka till skolan så e det bara 7 veckor kvar innan jag tar "examen" eller va man kallar de.
Helt galet.

Vad händer sen då?
Jag hoppas ju självklart på och hitta jobb och kunna börja leva ett normalt liv igen.
Kunna göra saker och inne va beroende av alla.
Men det e drömmar och jag hoppas de slår in.

vad ska ja göra nu då?
Inget skoj på tv och inte skoj o sitta här i glo haha..
Kunde tagit mej en promenix men min tånagel har brytits på mitten så gör skitont att ha skor på mej.
vilka i-landsproblem hihi..

Ha en bra lördagsmorgon så hörs vi sen

puss


Kommentarer
Postat av: Sandris

Sötnos!

2011-04-17 | 13:16:28
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: