Måndag

godmorgon.

Har ni sovit gott? :D

Jag har fått 5 timmar sömn iallafall, bättre är INGET

Är som sagt hemma i dag oxå, för ja är INTE frisk än. Suck!! Nu har jag varit sjuk sen i torsdags kväll och denna jävla förkylning som bara kom till råga på allt.

saker som INTE är okey med en förkylning

- Att man snyter sig ungefär var 5:e minut
- Att näsan ser ut som rudolf
- Att de inte spelar någon roll hur mycket nässpray man tar men snyter ju ut de lika fort igen
- Att man äter och inte känner smaken, då kan man lika gärna skita att äta. För man äter väl för smakens skull?
- Att de går ut sjuuukt mycket papper
- Att man låter som en uppstoppad tupp
- Att näsan blir torr och svider
- Att man hostar och nyser samtidigt, ingen bra kombination.

ja jag kan fortsätta, men tror ni fattat vinken haha ;)

Ja såhär hemma kommer de inte gå i många knop i dag.
Väntar på att en film ska bli klar så kanske ja orkar kolla på den för vad annars ska man göra.?

Vad ska ni göra för skoj denna måndag?

Ha en underbar dag alla

puss





Kommentarer
Postat av: Fanny

Krya på dig!

2011-04-04 | 12:03:54
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Sandris

Ja, jag kan nog säga att detta är bland det värsta jag vet :( KRYA PÅ DIG! <3

2011-04-04 | 20:42:58
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: