Nu räcker det

godmorgon.

Jag va sååå trött i går kväll, men höll mej vaken för att se BB och plastikdoktor 90210. Men efter de så somna ja nog innan huvudet hamna på kudden.
Va helt utslagen haha
vakna sedan 12 timmar senare, tack för dom timmarna.

Vakna vid 7 tiden i morses av en hostattack som varade ett bra tag men kunde sedan somna om.

Är fortfarande förkyld och nu räcker de liksom. JAG VILL VARA FRISK.
Men blir nog att gå tillbaka till åhléns i morgon för nu pallar ja inte va hemma mer.

Tisdag i dag och jag blir hemma som sagt och kommer ha tråkigt :(
Vad ska ni göra?

Jag har lite saker att pyssla med hemma i dag, har en hel ikea påse med nytvättad tvätt som ja inte orkat plocka upp än.
sen har ja massa annat som ska plockas med och de e likabra o få de gjort.

Märks att våren är på G nu. Alla arbetare är utanför och håller på och lever jävel. Blåser bort löv och massa annat.
ja tack vååååren har varit såååå välkommen :)


Va tyckte ni om gårdagens utröstning i BB, va det rätt??
Jag hade ju velat ha ut patrik för han e såååå tråkig, men på något sätt känns de skönt att vanessa drog, hon har blivit en helt annan person. Ja gilla henne massor i början, men hon har ändrats för mycket och är så jävla elak.
Tur att de visa bråket på toan för de gjorde att jag vill ha ut henne.

Nu står det i tidningen att vanessa är rädd att lämna sitt hem för att gurkan har "hotat" henne.
Genom att säga att han ska bajsa i henns säng osv..
MEN LÄGG AV ELLER..
vänta så ska jag skratta lite...

hahahahahahahaahahahahahahah

så ;)




Nä har väl inget roligt att skriva

hörs sen

puss

Kommentarer
Postat av: Linda Bladh

jag skrattar med dig, lixom? Gurkan...farlig??? mohahahaha!!!

2011-04-05 | 13:46:46
Postat av: Sandra

Ja jag håller med dig. Jag tyckte oxå Patrik först, men sen när man fick se bråket på toan så insåg man ju hur Vanessa är. Nästa gång hoppas jag Mr. BORING åker ut...!! Äntligen får Martin sin Sara..eller? ;) Hoppas du mår bättre 6 kan gå till praktiken imorgon :) PUSS & KRAM

2011-04-05 | 20:38:13
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: