Nu...

hej på er
Skulle lagt mej för länge sen eller ja för typ 45 min sen, men har fixat iordning mej för sängen osv.

sen skulle ja gå in o kolla min mail för min lärare va inne i förrgår på åhléns och han sa att de hade gått bra för mej på provet vi hade innan praktiken.
så han skulle skicka mail o detta.

vilket han nu hade gjort o provet är godkänt. =)
fick ju även veta ett annat prov som va godkänt innan praktiken, men de kanske ja redan har sagt haha..

ja men iallafall,..
nu när ja ändå va inne på mailen så tänkte ja att de va lika bra och skicka ett mail till nelly.com för att se hur de går med skorna som man SKULLE FÅ på high heels partyt de hade i ja typ februari eller när de va.
de stod att de senast skulle komma 1 april..
Men nu är de fan 13 april liksom.
så jag maila de på nelly. com och fick svar direkt ( snabba :) haha )
och de sa att ja skulle kontakta de som hade hand om de, så nu har jag suttit och skrivit mail till dem och hoppas jag har fått svar i morgon när ja kommer hem.

jag stod fan inte ute i kylan o frös i onödan kan ja medela er..

JAG SKA HA MINA SKOR!!!

men nu är kl snart tolv och jag som skulle lägga mej diiirekt efter BB.
Blev tyvärr inte så, men nuuu ska jag sova.

btw.. nu snacks:et på kvällen



sooov gott

pöss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas du får skorna snart då! ;)

2011-04-14 | 18:56:00
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: