sedär :P

hej på er.
saknat mig ;) hihi..

Har iallafall precis kommit hem, eller ja för typ 20 min sen kanske.
Åkte direkt ut till mamma o pappa efter praktiken och käka middag och fika lite och så. *mys*
Men har fortfarande ingen smak eller lukt så de e såå tråkigt och äta då haha..

Sen nu när jag kom hem fick jag en trevlig överraskning :D
Hade varit med i en undersökning som skövdebostäder hade för ett tag sen och jag tror 3 st utav alla kunde vinna triss lotter..
och VEM vann ;) JOOO JAG HIHIHI..



jag vann till och med 50 kr oxå :D

så de va ett bra avslut på kvällen ;)

I dag har dagen gått såååå fort, har haft massor att göra på åhléns och allt flyter på otroligt bra *gilla*

Nu ska jag strax kika på BB *wihoo* sååå bra. Håller ni inte med ;)?
sitter just nu och kikar på grey´s anatomy, men ja missa typ 30 min :(


Me today

 

Hoppas ni haft en toppen dag?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: