shopping

hejsvejs igen.

Har precis kommit hem
Mamma o jag åkte i väg till elins esplanad och kika.
O nej ja kom inte tomhänt hem haha..

Blev lite shopping.

Ett par leggings och ett linne ( inget värt att fota, dom e svarta båda två hihi )
denna boken ( har läst ego girl så kände att ja ville läsa denna med =) )


två par skor





hämta även ut nya p-piller ( intressant va haha )
Nu har nästan hela dagen gått.
ska äta en smörgås nu sen senare i kväll blir de middag.

Mamma ska göra lax, så ska bli intressant om ja kan äta de eller inte.
åt de för mycket ett tag så när ja skulle äta de så vände dig sig i munnen, sen lät ja de gå¨ett tag o försökte igen, denna gången blev det ett toalett besök.

nu har ja inte provat på¨säkert 1 år.
men i kväll ska ja försöka igen, ska bli intressant :P

Kommentarer
Postat av: Sandris

Nice med shopping! Jättefina skor juh! Jag har läst Ego woman (love it!) men inte Ego girl. Kanske kan låna den av dej om du har den? Fel ordning, men va fan ;) Förlåt att jag aldrig hör av mig, dåligt :( Saknar dig stumpan!

2011-04-17 | 13:15:17
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: