söndag

godmorgon.

sovit gott?
jag somna direkt när ja la mej i går, låg o messa lite men hade somnat ifrån de och vakna vid typ 06 tiden i morses att jag hade mobilen i handen och ett påbörjat sms hahaha..

sovit ca 7 timmar i natt och de va behövligt ;)

I dag är det söndag och de blir en slapp söndag, hela helgen har varit slapp :P

så nu funderar ja på vad jag ska göra.
ska iallafall ringa mamma o kolla om de är hemma så åker ja dit. jag är osäker på om hon jobbar i dag.
Men hade varit härligt o bara komma ut lite och sen sitta på deras altan med en stor kopp Te och njuta av solen.
Visst låter de lovely ;)?

så ska ringa strax.
o är de inte hemma så får ja nog allt ta men en promenad tror jag :)

Hoppas ni alla haft en bra helg och inte är llt för bakis i dag haha?

Ni har massa inlägg under att läsa :P

hörs senare

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: