Take all of me

hello

precis kommit hem från ännu en dag på åhléns.
<Hur ska man kunna släppa de stället om 2 veckor:( trivs så sjukt bra med allt och alla <3

Men sen tillbaka till skolan i ca 7 veckor, sen slutar jag.
sen e jag FÄRDIG.
hur sjukt är det inte?
har gått sååå fort liksom =)

Dagen har gått bra, lite segt har de varit i dag, men tror mest de beror på att jag e sjukt trött haha..

ska strax göra lite mat tills i morgon.
Blir spagetti och köttfärsås.
sen blir de att äta kvällsmat. Fil o flingor *mums*

sen duscha och sen är det dax för BB och då ska ja lyxa till de med dipp o grönsaker hihi..

Hur har eran dag varit?

Ser ut som de kommer bli regn här i skövde iallafall, helt kolsvart på himlen.
Kanske kan va skönt nu på kvällen,
har ju sol hela dagen och kvällen så det e rätt vart här inne.
så gör inget om de regnar nu på kvällen ;)

Me today





blev en lila sminkning i dag ;)

Nä dax o göra de som ska göras.



"Ibland håller vi fast vid personer som vi innerst inne vet att vi borde släppa"

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

ja, de är helt okej om de regnar på kvällen bara det är sol på dagen! =)

2011-04-19 | 21:29:07
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag är också snart klar! Helt sjukt!! :)

Vad ska du hitta på sen?! Nyfiken!

Pöss

2011-04-19 | 22:10:16
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: sandra

SV: Ne, jag var inte sjuk egentligen utan bara sjuklig mensvärk!! Men idag är jag på benen igen :) Puss&Kram

2011-04-21 | 07:04:35
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: