Torsdagen

hello..

Förlåt för seeeen uppdatering i dag.
Men jobbat 10-18 och sen åkte ja direkt hem till mamma o pappa för att mysa och äta grillat med heeela familjen *lovely*
sen så ställde ja mej o baka lite som ja ska ha med i morgon till jobbet.
sista dagen :(
Känns verkligen inte alls kul.
kommer sakna ALLA sååå mycket!!

Men förhoppningsvis ses vi snart igen ;)

Nu e kl mycket o jag kom precis hem.
ska ställa mej i duschen o sen så har jag ju missat BB i kväll * attans* men reprisen går kl 01 och jag kommer nog garanterat va uppe tills dess o kolla ;)
Ja börjar ju 10 så det e ju lugnt hihi...

hur har eran dag varit?

Me today





Hann duscha innan ja kunde skriva klart.
Jävla dator jävel :(

Längtar iallafall otroligt mycket till helgen :D

Nä ha en bra kväll.. eller sova gott föresten kl e ju mycket nu ;)

puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag följde din bilddagbok för flera år sedan....Vill bara säga gud vad smal du har blivit!! Kommer att hänga på och följa din blogg, vissa gillar man helt enkelt. Ha en superbra valborg.

2011-04-30 | 18:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: