twelve

Har precis kollat på ännu en film haha..

Twelve

En ung knarklangare tittar på samtidigt som hans liv nedmonteras av efterdyningarna av att hans kusin blir mördad och hans bästa vän blir arresterad för mordet.


aså jag trodde verkligen den skulle va jättebra eftersom både snyggingen Chace crawford från gossip girl och 50 cent var med i filmen.. MEN den får ett stort minus.
Tror inte ens att det e sevärd.

Trailer





Innan filmen tog jag e låång varm dusch. La ansiktsmask och tog mej ett glas vin *lovely*
skulle måla naglarna, men orkade inte haha.
gört i morgon :P

Nu är kl strax efter 23 och jag e halv trött och de beror nog på de 5 timmar jag sov mellan 06-11 i morses.
Men frågan är nu... ska jag titta på YTTLIGARE en film ;) seriöst då har jag sett 3 filmer i dag. eler är det 3?? haha har inte ens koll ;)
Men har varit en riktig slapp lördag o sånt behövs med ;)

pöss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Då skippar jag den då? =)

2011-04-14 | 19:32:29
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: