yesss

fan vad gött att patrik åkte ut.
vad bidrog han med liksom? Jo att va den tråkigaste i hela huset.
så tack alla som rösta ut honom ;)

Nu är bb slut och jag funderar på vad jag ska göra nu.

I morgon är de måndag igen och ja går in i 3:e veckan på åhléns. Hur fort går tiden eller. SHIT!

efter ja slutat så åker ja hem till mamma o pappa och käkar och så.
sen hem o sova, för på tisdag så ringer kl halv 7 istället för halv 9.

Jag ska nämligen börja 8 för de kommer varor på tisdagar och de kan va bra för mej att va med på hur de går till.
börjar ju alltid 10 annars.
så slutar ju självklart tidigare den dagen.
så händer inte så speciellt mycket i morgon..

Nä jag har inget skoj att skriva..
har uppdaterat för mycket nu känner ja.
och ni e kassa på och kommentera kan ja medela er.. :P

bye bye

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du haft en fin vecka gumsi! Pöss

2011-04-15 | 19:52:43
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: