7 augusti

godmorgon..

här sitter jag i handduk och har precis duschat.
Jag e sååååå trött!!

Och en kall dusch gjorde mej inte speciellt piggare :/

Va hemma kanske runt 02 tiden i natt och då tvätta ja bara bort sminkade och gick o la mig, för jag visste ju att ja skulle upp tidigt i dag. MEN jag kunde inte sova.. och jag har vaknat hela tiden..
sovit 20 min.. vaknat!!
sovit 15 min.. vaknat!!

ahh typ så heeela natten, så sammanlagt är de nog inte mer än 2 timmars sömn.

Gårdagen va såå lyckad hemma hos emelie <3
Vi fick snittar och bål när vi kom =)
sen va de middag och den va såååå god =) och vi fick även vin eller öl till maten.

sen va de efterrätt ( vilket ja skippa, va för mätt haha) men de bestod av kladdkaka och glass =)
sen va vi alla i full gång att dricka, några blev ju fullare än andra haha..
Nej jag höll mej faktiskt med han måtta i går ;)

sen spela vi ett spel och de va nog här de flesta blev fulla haha =)

sen hade vi ett häfte som vi sjön i från ibland oxå och där ingick även att dricka =)

Kvällen hemma hos emelie va såååå lyckad!!

Sen skulle vi alla vidare till husaren, men blev inget husaren för mej o lina för när vi alla kom ner så va kön såååå lång o jag prata med vakten o de skulle ta ca 40 min o komma in och då skulle kl va 00.40 så kändes som de inte va så värt och betala 160 kr för 1 timma!!
sen va det rock kväll tydligen oxå och då ville man verkligen inte in haha..

vi gick o satte oss på taket på bogrens och där va de röjj haha=)
sen så fick ja o lina påhälsningar av en hel del haha OMG!!

ja jag ska inte tråka ut er för mycket nu och sen har ja inte tid och sitta här.

Ska va i kyrkan om mindre än 2 timmar och här sitter ja som sagt i handduk.

min lilla adam ska döpas i dag <3


ja lägger upp kort på gårdagen senare i kväll när ja kommer hem eller kanske i morgon. Får se om ja orkar.
Men ska bjuda på detta kortet för de är såååå klockrent haha

enjoy :P



hahaha snyggt va :P

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: