Dagen

hejsvejs..

Då va man hemma igen.. Jag e så galet trött så det va skönt o landa i soffan nu!

I morses kila jag ju över till elins esplanad för att leta present till svägerskan, så de handla jag.
sen var jag ju tvungen att handla till mej själv oxå ;)

Blev en ny svart kofta



sen ett linne med små knappar på :)



sen även lösnaglar, tyckte dom va så fina så var bara tvungen haha.. ljusrosa med gråa tippar =)



och två naglack =)



och även ett par leggings och ett svart bas linne ( inget värt att fota ) hihi

ja så lite blev det allt :D

Sen efter jag varit på elins så åkte vi upp och fira svägerskan. Blev tacos och fika *me like*
mysigt som bara den!!!

så dagen har varit bra!!

Min mobil hade inte kommit i dag heller ( som dom lovade) jag vet att det e mycket tjat om denna, men e rätt förbannad för de har snart gått 4 veckor.
Jag svär, har den inte kommit i morgon så kommer ja ringa o säga att jag inte vill ha den längre..
så dåligt utav dom!!!

Nä nu intar jag soffan o kollar på tv.

puss



Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad dåligt att dom lovar när du aldrig får den... Mysigt med kalas! Kram

2011-08-15 | 21:36:46
URL: http://Wikerud.devote.se
Postat av: D i v a

Oh vad snyggt linnet var :)

2011-08-15 | 22:31:23
URL: http://bjorkell.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: