:)

hejsvejs..

Nu är jag hemma hos mig igen och jag säger såhär.. FY FASEN va kallt det är ute nu.
Nu pratar jag höst kallt!!! Det är ju bara mitten av augusti.. Det är INTE okey :(

Åkte in till stan med mamma i morses. Vi kika runt lite och blev en poncho till mig =)

Denna



Närbild



Kosta 75 kr på rean på kaphal =) Perfekt!

Sen gick ja in på telenor, jag va inne i går som ni säkert läste och då hade ja inte med mig alla papper som behövdes.
så i dag så gick ja on och fråga vart fan min mobil var och hon ringde upp till huvudkontoret eller dom som skickar telefonerna från sthlm.
De hade blivit förseningar ( tack för att ni medelar det ) så de hade skickat den i dag och skulle vara hos mig på måndag :D
så nu hoppas ja verkligen att de kommer på måndag =)

sen när vi hade kikat klart på stan så gick vi till pim´s och tog oss en liten snabb fika innan pappa kom o hämta oss.

Åkte med till ryd och ja va så trött!!
så kila upp o tog ett bubbelbad ( får ju passa på när man får chansen ) och sen decka ja på soffan i typ 1,5 timme.

Vi gjorde hemmagjord pizza på kvällen och den va supergod.
sen satt jag o mamma o spela spel och hade det mysigt<3

Dagen har gått otroligt fort och nu sitter ja här i min soffan med tända ljus överallt =)

Hoppas ni haft en underbar dag

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vilken fin!

Jag gillar att man kan klä på sig lite mer nu när det är ruggigt - men vart faen tog sommaren vägen?! =(

Pöss

2011-08-13 | 00:32:59
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Sandriis

FIN!! Perfekt till hösten ju!

2011-08-14 | 19:19:18
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: