flytta!!??

hejsvejs..

Såhär tomt är det just nu :P





Nej jag ska inte flytta.. Inte för gott iallafall utan bara några dagar ;)
De ska måla om alla fönster så va bara att ta bort ALLT :) så det ser sååå tomt ut nu och de känns fan som man ska flytta :P

ska bosätta mej hos mamma o pappa sålänge.

Så just nu håller ja på och grejer i lägenheten samtidigt som ja skriver detta och samtidigt som ja lagar lunch.. Tjejer kan göra fler saker samtidigt hihi..

Har packat ner alla gardiner som ska med hem till mamma o pappa o tvättas.. sen även lagt ner massa tvätt och ska strax packa de jag behöver för o klara mej i 2-3 dagar :)

ska försöka städa upp så mycket som de går här med så man slipper de när man kommer hem igen.

Varför ja inte väljer att bo kvar här är att de ska va här mellan 07-16 varje dag och de känns inte så givande och gå upp så pass tidigt och sen kan man ju inte göra något utan ha en målarnisse i fejjan på en :P


jag mååååste ge er två tips..
Dessa chips är ETT MÅSTE  nästa gång ni ska handla..



sen så gav elin mej ett godis tips och ja säger bara OMG.. KÖP DOM HÄR.. Ni kommer inte bli besvikna ;)



pops crunchy heter dom :) KÖP KÖP KÖP!!!

nä nu ska jag titta till maten kanske ;)

Jag kommer inte ta med mig datorn, men kommer mobilblogga och använda mamma o pappas dator.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Fanny

Förstår att du hellre väljer att bo hos dom under den tiden. Ja, dom godisarna i choklad är såå jävla goda. A drop from heaven! ;)

2011-08-21 | 22:01:34
URL: http://Wikerud.devote.se
Postat av: Erika

De där chipsen såg lockande ut nu:)

2011-08-23 | 09:18:00
URL: http://treblevfyra.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Popcorn med choklad? Så jävla gott!!

Pöss

2011-09-04 | 14:09:09
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: