hej...

hello!!

Gud va trött o seg jag är nu :D
Kom hem för typ 1 timma sen, har varit hos mamma o pappa på familjemiddag <3
Brorsan o svägerskan och alla barn oxå!! Sååå mys.

Dagen har gått otroligt fort.. Nu ligger ja i soffan o kikar på true talent.

Vad har ni gjort för skoj i dag då?

Blir nog tidigt i säng i dag, känns så nu iallafall.
Ska hämta simon o filip i skolan i morgon för svägerskan ska till läkaren i falköping o göra massa läskiga grejer :/
så mamma o jag ska ha barnen!!

Har inte mycket alls att skriva

Me today



jag och emilia <3 efter detta kortet så vänder hon sig om och tittar på mig och säger : Bella är en sötnos.. ÅHHH att jag inte dog lite :D



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: