Lite pyssel

Hej igen!

Kom precis hem, va borta hos lina 1 timma ungefär. Satt på hennes balkong o käka glass o prata lite.

Nu är jag hemma igen och funderar på vad jag ska hitta på?
Jag e jätte jätte trött, men ändå rastlös :P
Blir nog att göra lite grönsaker o dipp och sätta på en film och bara va :)
U N D E R B A R T

vilket väder vi haft dessa dagar, aså ja NJUTER och ja hoppas de håller i sej i många dagar till :)
BELLA ÄLSKAR SOL :)

städade lägenheten förut och som ja skrev i tidigare inlägg så hade ja skrivit ut citat från nätet som ja nu gjorde lite "nytta" med :)

Såhär blev det



den första får ja nog skriva ut på nytt för den blev lite för stor så hela fick inte plats hihi..
Men de funkar än så länge ;)
Fint va =)

den stora funderar ja på att ja i köket. Men inte säker än.
Passar nog bäst in där
eftersom köket går i svart vitt..

den andra lilla fick platsen brevid tv =)

såhär



sen glömde ja visa er i tidigare inlägg av dagens shopping
handla ju även dessa två som ja ska ha ljus i




nä nu ska ja inte tråka ut er mer hihi :)

pusss

Kommentarer
Postat av: Sassi

Fint de blev gumman :)

2011-08-03 | 23:50:25
Postat av: Sandriis

Men va smart!! Tror jag måste härma dej faktiskt :P Hoppas det e okej?:

2011-08-04 | 09:08:01
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: