lööördag

hello!!

Kom precis hem, har varit i stan i typ 3.5 timme och jag e helt slut nu!!!
jag e så varm så de finns inte haha..
ska hoppa in o ta en kalldusch innan ja börjar göra mej iordning.

Ikväll är det examens fest hos denna sötnosen =)



blir mat och alkohol =)
ps: ja jag ska ta de lugn i dag för jag har dop kl 12 i morgon haha..
Men vem är måtta och varför ska ja dricka med han??!! haha skoja ;)

vi har handlat present till henne i dag, skriver inget här ifall hon råkar läsa min blogg.
Har nämligen nu fått reda på massa som läser min blogg som man inte trodde ;) så nja ja håller de för mej själv

sen har ja handlat dop present till adam =)
en outfit med tröja, byxor och skor =) skiiit sött!!

sen inhandla ja även en ny väska i dag
denna



ps: den är absolut inte lika röd som på bilden, något mörkare ;)
söt va :P

Näe nu har ja inte tid att sitta här mer

ha en toppen kväll alla

pussssss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas du hade roligt!!

2011-08-07 | 07:38:12
URL: http://Wikerud.devote.se
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jättesöt! Hoppas att ni hade skoj igår kväll och att det blir fint på Adams dop! :)

Pöss

2011-08-07 | 16:18:47
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: