Matfestivalen..

Hej Hej!!

hann inte blogga i morses för jag skulle möta upp sara i stan o blev lite stressad :D

Åkte iallafall in till stan runt strax efter 12 så gick vi runt lite o kika och sen så tog vi oss en cykeltur bort till elins esplanad och kika där med..

Sara skulle åka o jobba sen så lina hade rast så gick även med henne och kika lite =)

Nu är jag hemma och efter 4 timmar sömn i natt e jag galet trött.. Men ska laga middag och sen städa så jag ska INTE somna på soffan ;)

senare i kväll ska jag o lina ner till stan o kika lite och äta lite. Blir lugnt i dag för både jag o lina jobbar i morgon. Men på lördag är tanken att de blir utgång iallafall :D
Kan nog bli kul när det nu e matfestivalen och den brukar även dra folk från andra städer så tror att de koller bli fullt ös på husaren i morgon :D

Nä ska sätta fart här nu innan soffan blir allt för bekväm hehe..

Me today






Ha en toppen kväll alla :D

puss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad kub! Då kanske vi ses i kväll!! ;) fulla å glada

2011-08-27 | 09:08:36
URL: http://Wikerud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: