Min dag

gokväll på er!!

Kom hem för en liten stund sen. Jag har haft fullt upp hela dagen och nu lada ja äntligen i soffan och nu märks de att ja somna 06 i morses och vakna 5 timmar senare.

Mötte upp ida i dag vid 14.00 så gick vi först till telenor för och fråga vart fasen min mobil är.. När jag sa att ja inte hade fått den än och att de nu gått 3 veckor så såg hon fundersam ut..
dock hade ja inte med mig mina papper så hon kunde inte kolla hur de gick..
Men jag börjar bli lite nervös nu för att på telenors hemsida står de att OM mobilen försvinner med posten så står dom inte för något..
så kul OM den nu e skickad o ja inte fått den ÄN :/
ja jag ska in i morgon så får se vad dom har att säga.

sen gick vi ner till pim´s och fika :) och sen gick vi lite på stan o kika.
Fick med mej ett skärp hem i dag

haha som använder de liksom, men kosta 19 kr och man vet aldrig ;)

sen när vi kikat lite på stan så följde jag med ida hem o kika på deras lägenhet. Jättemysig lägenhet!!
blev en kopp te på balkongen och massa snack. Vi hade lite och ta igen hihi..

sen åkte ja ut till mamma o pappa och adam va där. så myst med honom <3
Vi laga mat och de va såå gott.
stekt kyckling med ädelost sås över och burgul eller hur de stavas =)
massa gott!!

ja så dagen har gått i ett =)

I morgon ska jag o mamma in till stan o kika lite.
La undan en poncho i dag som ja nog ska köpa i morgon =)

Nu ska ja slappa resten av kvällen och sen försöka sova.

Fan något e knäppt när ja skriver, den bladar stora och små bokstäver, så ja får radera och ändra hela tiden..
skit skumT :/

Hoppas ni med haft en toppen dag?

Me today

sov med fuktigt hår i natt så därav de lilla lockiga haha.. sen orka ja inte fixa till mej speciellt i dag.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: