Shopping

som ja skrev tidiare så skulle de inte bli någon shopping i dag.. Men jag kunde inte motstå haha :D

Dessa skor blev det :D
349 kr på skopunkten



sen köpte ja ett linne som ja redan har i svart, men blev denna färgen :)
99 kr på cubus



sen har ja kollat på denna kavajen ett tag nu o jag blev kär på första ögonkastet :D Men i dag så fick jag den av min gulliga mamma :D
på prislappen stod de 399 kr men när vi kom fram till kassan o skulle betala så kosta den bara 299 :D ja den kan ju va felmärkt...

Här är den :D



Har precis komma hem, har varit hos en killkompis och nu när ja kom hem kom ja på att ja inte ätit på hela dagen.. åt liksom lunch vid 12.30 och va bara soppa..
så¨ska ställa mej o laga middag såhär sent.. Men men huvudsaken e att man inte äter såhär sent all the time.

sen blir de slapp i soffan.. skulle ta resten av lägenheten, men kl blev så mycket.. så gör det i morgon

puss

Kommentarer
Postat av: Sandriis

Skiitsnygga grejer!

2011-08-28 | 20:40:10
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: