Sommarland

hej hej!!

Sen uppdatering i dag med.. Men va stressad i morses så jag hann inte.
Tänkte ja skulle mobil blogga under dagen, men va i full gång hela tiden så man hann inte det heller :P

Men nu har jag varit hemma en liten stund och ja ligger på soffan o vilar.. Har haft sådan huvudvärk heeela dagen och vi hade inga värktabletter med oss :(

Men dagen har varit sååå bra ändå :)
västtrafik hade ordnat för alla som jobbar där gratis hela dagen i dag och i morgon.
Så var jag mamma, pappa, simon och filip som åkte dit :)

Vi fick ett sånt här tjusigt armband :P



Det var för hela västragötaland så det va massa folk =)

Här kommer lite bilder..  :D

Simon & Filip



Flyga flygplan e skoj ;)



åhh taaa iiii :D



Nu ska jag & pappa åka *wihoo* och den va såååå rolig!!!



Simon & mamma :)



Ikväll blir de film och bara slappa..

I morgon ska jag tar ner gardiner i köket och vardagsrummet och allt som står i fönster och nära fönstrerna.. För på måndag kl 07 kommer de och ska måla fönster..
ska hålla på i 2-3 dagar.. 07-16 är tiderna de ska hålla på :/
och jag e inte speciellt sugen på att gå upp 07 i 3 dagar och sen vill man ju gärna inte va hemma när de ska måla o grejer.. så får nog flytta ut till mamma o pappa dessa dagar..

Hur har eran dag varit då?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: