sorry

hej hej !!

Förlåt, men har verkligen inte orkat blogga förens nu.
Vakna vid 11 tiden, men jag va galet trött kände jag, så vid´ca 13.45 tiden decka ja på soffan o vakna för en liten stund sen..

ja är man trött så är man!!

Jättevarmt i lägenheten för solen ligger på och ja blir ännu segare av värmen haha..
Nä jag klaga inte, utan bara sa att jag blev seg.

Ska strax ta på mej o cykla till affären, handla lite middag kanske. Blir inget märkvärdigt för orkar inte. Så får bli något lätt helt enkelt.
sen ska ja handla lite onyttingt oxå som jag kan ha ikväll framför tv.
ska nog till o med unna mej cola i kväll.
Dricker ju inte det längre, men någon gång tycker ja allt man kan få unna sig det =)

så blir en lugn o mysig lördag =)

Vad ska ni göra då?

Nä affären kanske..
hörs sen

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: