Tisdag

hej hej!!

jag va sååå trött i går kväll, skulle lätt ha somnat på soffan.
Men var tvungen att tvätta bort sminket osv och när jag va klar och la mig i sängen så stack det i ögonen av trötthet..
Tror ni jag kunde somna för de?? ööö NÄ!!

Kolla på klockan en sista gång runt 02 tiden och sen måste ja väl ha somnat..
Men vakna vid 7 tiden och hade svårt att somna om tog väl 1 timma.
Men sen vakna ja kvart över 10 så jag har ju sovit, men att de ska va så J*vla svårt att somna.
Jaja nog om det..

Tisdag i dag, tanken var att ja skulle hjälpa elin att måla i hennes nya lägenhet, men stackarn mår inte bra, så vi får pyssla lite i morgon på dagen istället.

I morgon kväll så ska ja på personal fest =) så tänkte åka ner till stan sen för o prata med min chef om hur de blir och om allt e klart =)

sen får jag se vad jag hittar på i dag, kanske skulle träffa liniz en stund.

kl e halv 12 och jag ska strax börja med lunch..

sen blir de dusch o fixa iordning sig. Skönt att det inte regnar i dag :)

För i går va det skiiiit väder hela dagen och man blir på så dåligt humör när man vaknar på morgonen och de bara regnar och regnar..
Ja sommaren e faktiskt slut nu :(

Vad ska ni göra i dag då?

vi hörs senare sen

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Du får gärna komma hit och skaka någon dag gumman! Provade liiite förut och det var skitskoj men jag såg nog RÄÄÄÄÄTT rolig ut! ;) Pöss

2011-08-16 | 23:53:43
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: