Torsdag

hejsvejs..

Ja det blev en sen uppdatering i dag.
Men skulle gått upp halv 11 för att ja skulle in och fika med sara runt 1 tiden, men vakna 11.55 så blev en aning stressad så jag hann inte :P

Sen la jag mig halv 7 i morses oxå hihihi :P

Iallafall.. tänkte berätta om gårdagen.

Personal festen: Det va jätte mysigt! Vi träffades alla vi som skulle gå från åhléns och vi blev sammanlagt 9 pers.
Hela commerce va ju bjuda till mummel så det va mycket folk och såååå varmt =)
Vi satt nere i källaren och de va super mysigt.

Vi fick mat, vin ( som ja drack) fanns annat o välja på med. fika och sen var de live band som spela under kvällen.
Vi hade även music quiz och ja det va som sagt toppen.
Dock blev de ganska tidigt för mej.. åkte hem redan vid 11 tiden.
Jag hade huvudvärk o behövde en treo så de va bara att traska hem, men dom timmarna som var där va ju kul =)

Såhär kommer de LITE kort, jag tog typ inga haha..

Veronica



johanna, hanna och sara



Pauline



sara, pauline och marie



Veronica och marianne syns lite hihi



Blev inget ego kort i går haha ovanligt va :P
Men ni kan få se mina fina naglar istället ;)




Så det var gårdagen =)

I dag så va jag ju inne o fika med dena super söta tjejen :)



Och såhär såg jag ut i dag ;)

( Kan ju medela att det e väldigt svårt att ta kort på sig själv med mobilen, men det e väl något man lär sig med tiden haha )



Nu precis ringde min chef från åhléns =) har fått 5 tider att jobba Bättre än inget hihi..

Ska strax ställa mej o laga middag, men orkar inte just nu.

Hoppas ni haft en bra dag hittils?

Puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ser ut som ni hade skoj! ;) kram

2011-08-18 | 20:13:16
URL: http://Wikerud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: