torsdags kväll

godkväll!!!

Har precis kollat på hawaii five -0 och den serien e sååå bra =)
Följer ni den inte.. så börja :P



har bara varit inne i dag.. Ja jag vet vad ni tänker nu, hur kan man va inne när det e fint väder?
för de första så hade ja lite o pyssla med
för de andra så har jag varit sååå trött, kroppen har liksom inte orkat.

Men kan va skönt o ha en dag hemma, knappt varit hemma på hela veckan så en dag gör inget ;)

ska strax hoppa in i duschen
och sen leta reda på mina andra bikini:sar

Vädret ska ju inte bli bra i morgon, MEN om de blir de så ska ja iväg o sola o bada med svägerskan o barnen =)
och på kvällen ska ja hjälpa henne att baka tills dopet som är på söndag.

just nu e jag riktigt trött så får se hur länge ja orkar va vaken.
Men ska ju som sagt duscha nu och då brukar man ju piggna till.

Har sett två filmer som ja ska tipsa er om, men kommer i ett inlägg efter detta och när ja duschat

Hoppas ni haft en kanon dag

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: