trött.com

hejsvejs...

Ska strax krypa ner i sängen och sooova. Jag e galet trött!

Dagen har gått så fort och redan torsdag i morgon liksom, JÖSSES!!

som ni läste innan så var jag ju barnvakt, hämta simon o filip i skolan och sen tog vi oss en promenix hem till dom, och där var mamma och passa emilia och adam..
När jag kom hem va jag helt slut haha.. Så låg på soffan en stund.. Nej jag sov faktiskt inte, bara låg o tog det lugnt.

sen fick ja mysigt sällskap och nu e ja så trött så sängen ser sjukt lockande ut.

Aså vad hände i helgen egentligen?? Jag hittar nya blåmärken hela tiden..
De sjuka är att detta hitta jag nyss..



o de fanns inte där i morses, för då hade ja märkt de när jag tog på mej deo..
Ja nu finns de ta mig fan blåmärken överallt..
ansiktet.. armarna.. benen.. ja you name it.
Man skulle fan kunna tro att jag varit i slagsmål :P

Jaja that´s life :P

Nu har ja iallafall smörjat i min nacke med voltaren gel.. Har nackspärr!! AJ!!

Vet inte om det är min nya kudde som gör de, hmm får kanske sova utan den i natt o se om de blir bättre.

Hoppa ni haft en toppen dag

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: